The Different Languages Game!

:sweat_smile: ืžื•ื–ืจ ืœื™ ืœื“ื‘ืจ ื‘ืขื‘ืจื™ืช ืขื ืื ืฉื™ื ืฉืœื ืžื‘ื™ื ื™ื ื‘ื›ืœืœ ืืช ื”ืฉืคื”.
ืื ื›ื‘ืจ, ืื ื™ ืžื“ื‘ืจืช ืขื‘ืจื™ืช ื‘ื”ื•ื“ืขื•ืช ื”ืคืจื˜ื™ื•ืช ืจืง ืขื ื˜ืœ ื’ื•ืจื“ื™ืŸ, ืžื—ืกืœื™ื ื•ืื•ืจ ืงื™ืœืจ - ืฉืื•ืชื” ืื ื™ ืžื›ื™ืจื” ื‘ื—ื™ื™ื ื”ืืžื™ืชื™ื™ื

Mehasels = ืžื—ืกืœื™ื (if someone here knows her)

Or_Killer = ืื•ืจ ืงื™ืœืจ

ฮšฮน ฮตฮผฮญฮฝฮฑ ฮผฮฟฯ… ฯ†ฮฑฮฏฮฝฮตฯ„ฮฑฮน ฮปฮฏฮณฮฟ ฯ€ฮตฯฮฏฮตฯฮณฮฟ ฮฑฮปฮปฮฌ ฮดฮนฮฑฯƒฮบฮตฮดฮฑฯƒฯ„ฮนฮบฯŒ ฮณฮนฮฑฯ„ฮฏ ฮฟฮน ฯ…ฯ€ฯŒฮปฮฟฮนฯ€ฮฟฮน ฯ€ฮฟฯ… ฮดฮตฮฝ ฮบฮฑฯ„ฮฑฮปฮฑฮฒฮฑฮฏฮฝฮฟฯ…ฮฝ, ฮดฮตฮฝ ฮธฮฑ ฮพฮญฯฮฟฯ…ฮฝ ฯ„ฮน ฮปฮญฯ‰ :rofl:

:ok_hand:t5: ืืช ื“ื•ื‘ืจืช ื™ื•ื•ื ื™ืช, ื ื›ื•ืŸ? ืื—ืœื” ืฉืคื”

1 Like

ฮฮฑฮน, ฮตฮฏฮผฮฑฮน, ฯ‰ฯฮฑฮฏฮฑ ฮณฮปฯŽฯƒฯƒฮฑ ฮบฮฑฮน ฯ„ฮฑ ฮตฮฒฯฮฑฮนฮบฮฌ :+1:

Nee iedereen is dood gegaan , de katten hebben de wereld overgenomen.:cat:

Nee de mensen zijn dan misschien wel verdwenen , maar de honden zijn nog spring levend :eyes:

่‰ฏใ„่จˆ็”ปใฎใ‚ˆใ†ใซ่žใ“ใˆใพใ™ใŒใ€ๅฝผใ‚‰ใฏๅŒๆ„ใงใใ‚‹ใจๆ€ใ„ใพใ™ใ‹๏ผŸๅฝผใ‚‰ใฏใ‹ใชใ‚Š็•ฐใชใฃใฆใ„ใพใ™๐Ÿค”

Je hebt helemaal gelijk :+1:

Ik heb net een durf gerekegen na een spel van doen durf of de waarheid.Om alleen in het Nederlands te praten, tot een afgesproken hoeveelheid berichten van 20.Dit is dan ook de ideale plek om Nederlands te praten :grimacing:
(2)

Ik verveel me en ben super moe (11)

๊ฐ™์€. ์–ด๋–ป๊ฒŒํ•ด์•ผํ• ์ง€ ๋ชจ๋ฅด๊ฒ ์Šต๋‹ˆ๋‹ค

1 Like

ๅŽ่ฏญ

ู…ู† ูŠุนุฑู ุงู„ู„ุบุฉ ุงู„ุนุฑุจูŠุฉุŸ

ๆˆ‘ไธไผš

?ืืชื” ื“ื•ื‘ืจ ืกื™ื ื™ืช, ืื”
?ืกื™ื ื™ืช ื”ื™ื ืฉืคืช ื”ืื ืฉืœืš

ๆ˜ฏ็š„ใ€‚

ื ื—ืžื“. ื“ืจืš ืื’ื‘, ืื ื™ ื™ื•ื“ืขืช ืœืงืจื•ื ืกื™ื ื™ืช, ืื‘ืœ ืžืžืฉ ืงืฆืช
(ื•ืœื ื”ืฉืชืžืฉืชื™ ืขื›ืฉื™ื• ื‘ื’ื•ื’ืœ ืชืจื’ื ื›ื“ื™ ืœื“ืขืช ืžื” ืืžืจืช)

1 Like

ๅ“ฆ๏ผŒ ๆ˜ฏๅ—๏ผŸ

้‚ฃไฝ ๆœ‰ๅญฆ่ฟ‡ๅ—?

ื•ื‘ื›ืŸ, ื›ืŸ. ืื‘ืœ ืงืฆืช. ืื ื™ ืœื ื“ื•ื‘ืจืช ื•ืงื•ืจืืช ืกื™ื ื™ืช ื‘ืื•ืคืŸ ืฉื•ื˜ืฃ.

ๅ“ฆ๏ผŒ ๅฅฝ็š„ใ€‚